Despre mine

Am 32 de ani si imi place poezia.Poetul meu preferat e Bacovia.

vineri, 1 aprilie 2011

LACRIMA


Eram singura si suparata
Inima imi era chinuita de o groaznica durere
Aceasta era suferinta...
Atunci am simtit ceva cald rostogolindu-se din ochi-mi tristi
Am cules-o in causul palmelor mele,
Era asemeni unei perle.
Am sorbit-o cu buze uscate si reci,
Era sarata:
Aceasta era lacrima.
Apoi au fost tot mai multe,
S-au inmultit,devenind adevarate paraiase
Ce-mi brazdau obrazul palid.
Aceasta era tristetea...
Atunci,am urat lacrima.
...........
Mai tarziu revazandu-mi familia,am zambit
Inima imi batea cu bucurie:
Aceasta era fericirea...
Atunci am simtit din nou perla jucausa
Dansand in ochi,cautand iesirea
Pentru ca mai apoi gasind calea sa curga in voie.
Era tot lacrima.
Misterioasa lacrima...
Doua stari diferite,
Doua sentimente opuse:tristetea si fericirea,
Avand acelasi rezultat:
Nasterea minunatei perle...
Lacrima.
Atunci am inceput sa iubesc lacrima

Stiu ca nu ma prea pricep.Nu scriu pentru a fi criticata.Aceasta nu este o revista de literatura.Dar daca aveti ceva de obiectat este dreptul vostru si am sa suport consecintele.Este o forma de descarcare.Mi-ar placea sa scrieti si voi ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici puteti impartasi parerile voastre.